Офіційний партнер
+380 98 689 04 69 - звяжіться з нами
В інтересах наших Замовників гарантії на вироби діють від 36 місяців (три роки) до 10 років*(на окремі види продукції), починаються з дати, коли об’єкт введений в експлуатацію. Це означає проведення безкоштовної діагностики, ремонту або заміни деталей із заводським браком, які, на наш погляд, не відповідають основним вимогам в даний період. Виїзд спеціаліста, оплачується.
Ми несемо безпосередню відповідальність перед своїми Замовниками за придбану у нас продукцію, виконані монтажні роботи, сервісні послуги. За необхідності Ви завжди можете скористуватися своїм правом на проведення гарантійної діагностики та/або ремонту обладнання, звернувшись до нашого сервісного центру за телефонами: 098 6890469, 067 4424425 або залишивши заявку на сайті.
Гарантійним є випадок втрати працездатності будь-якого з компонентів обладнання, за винятком:
• механічних пошкоджень, отриманих в результаті дії вогню, удару або аварії, роботи устаткування з перевищенням меж використання;
• електричних пошкоджень вузлів та деталей, отриманих в результаті стрибків напруги в мережі, неправильних підключень, неправильного вибору напруги живлення;
• електричних пошкоджень вузлів та деталей обладнання, пов'язаних з попаданням на них води та інших рідин;
• пошкоджень, пов'язаних з життєдіяльністю комах і дрібних тварин;
• дефектів, отриманих в результаті використання неоригінальних запасних частин, а також обслуговування, ремонту або модифікації третіми особами;
• несправності, що виникла в результаті нормального зносу або закінчення терміну служби компонентів обладнання (витратні матеріали, батарейок, акумуляторів, ламп, запобіжників і тому подібних компонентів);
• дефектів, що виникли як наслідок використання приладдя, витратних матеріалів або інших деталей, що не дозволені заводом-виробником і / або компанією-постачальником.
* - витяг з умов гарантійного обслуговування.
Ми опікуємося єдиною системою управління якістю та контролем стану довкілля, обираючи постачальників продукції, спрямовані на досягнення ключових цілей компанії - виконання зобов'язань перед клієнтами, захист довкілля, а також прояв поваги до працівників компанії та до країни, в якій працюємо та живемо.